עורך דין התחדשות עירונית

עו"ד התחדשות עירונית נלי בן-דרור

התחדשות עירונית היא תהליך שמטרתו להחיות ולפתח מחדש אזורים עירוניים, ולהפוך אותם לקהילות תוססות. היבט חיוני אחד של תהליך זה הוא התנהלות נכונה מבחינה משפטית. זה נכון בין אם מדובר על פרויקטים שונים של תמ"א 38 ובין אם מדובר על פרויקטים של פינוי בינוי. פרויקטים כאלה הם חלק בלתי נפרד מההתחדשות העירונית כולה. לכן, במידה וגם אתם נמצאים היום בפתחו של פרויקט כזה בבניין שבו אתם גרים, חשוב שתדעו: ללא עורך דין מוכשר לא כדאי להתחיל את התהליך. עורך דין התחדשות עירונית יוכל לעזור ולכם ולסייע לכל אורך הדרך, שכן הוא מכיר את התקנות, את החוקים ואת התהליך כולו. מה שכן, רצוי מאוד לשים לב באיזה עו"ד מהתחום הזה אתם חושבים לבחור, כי אין כאן מקום לטעויות. לכן כדאי להכיר את עורך הדין נלי בן-דרור. עליה תוכלו לסמוך והיא זו שתוכל ללוות אתכם בצורה מקצועית ביותר לכל אורך הדרך.

מה עושה עורך דין התחדשות עירונית?

תפקידו של עורך דין התחדשות עירונית הינם רבים.  הוא מתמחה בחוקים ותקנות הקשורים לפיתוח עירוני, במיוחד אלה הנוגעים להחייאת ערים ושכונות. תחום התמחותם כולל רכישת נכסים, סוגיות ייעוד, תכנון שימושי קרקע וניהול משא ומתן עם רשויות מקומיות. אנשי מקצוע אלה ממלאים תפקיד מכריע בכל אותם פרויקטים של התחדשות עירונית, כמו תמ"א 38 ופינוי בינוי. מדובר על תוכניות חידוש עירוני שניתן לראות היום בכל חלקי הארץ. לכן ברור מדוע גם עורכי הדין שעוסקים בתחומים האלה הינם דרושים ביותר.

עורך דין התחדשות עירונית נלי בן דרור

משרד עורך דין התחדשות עירונית

זה לא משנה אם אתם חושבים להיכנס לפרויקט של פנוי בינוי או תמ"א 38. מה שבטוח זה שאתם, כבעלי הדירות בבניין, חייבים לדאוג לאינטרסים שלכם. מצד שני, סביר להניח שאתם לא בקיאים בעצמכם בכל החוקים בנושא. כאן בדיוק נכנס לתמונה עורך דין התחדשות עירונית. הוא האדם שמכיר את החוק והוא יוכל להזהיר אתכם מאיזה טעויות כדאי לכם להימנע. הוא יוכל גם לייצג אתכם במידה וכן יהיו סכסוכים כלשהם והוא גם ילווה אתכם מבחינה משפטית בכל שלבי התהליך.

קידום עורכי דין קידום עורכי דין
דילוג לתוכן